Johannesburg, Kea campers - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van ries en leny euser - WaarBenJij.nu Johannesburg, Kea campers - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van ries en leny euser - WaarBenJij.nu

Johannesburg, Kea campers

Door: leny

Blijf op de hoogte en volg ries en leny

20 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Dag allemaal,
Op de valreep nog even een berichtje, we zitten bij een benzinestation vlakbij de campingverhuurder even te lunchen, hebben net de tank vol gegooid en u eten we even wat voor we de auto inleveren en naar O.Tambo airport gebracht worden. We reden rustig hierheen, Ries heeft samen met een aardige buurman op de camping ergens de gasfles laten vullen, hij gaf allerlei adviezen, hoe we het best naar het Voortrekker monument konden rijden , waar we souvenirs konden kopen etc. Hij legde ook uit dat onze airco waarschijnlijk bevroren was door langdurig gebruik ( de rit door Pretoria naar de camping was 1 uur filerijden). Er lekte nl.water aan mijn kant en we wisten n iet waarvan, maar hij wist dat dus wel. Intussen is alles droog gelukkig.
Vannacht / gisteravond onze enige serieuze bui gehad, onweer en aardig wat regen us toch nog kunnen controleren of de tent waterdicht was!
Nu is het weer heerlijk weer, aar dat is het bij jullie ook begreep ik, dus het wordt misschien toch een lentevakantie ipv wintersport straks?
De Nederlandse buren vertrokken vandaag ook, aardige mensen met veel reiservaring, hij is een oud marinier, ze hebben nog in Wageningen en Heteren gewoond en bleken Jaap en Margreet van der Spek goed te kennen: de wereld is klein! ( Ries heeft daar al over ge wahatsapd denk ik.
Op de terugweg net nog bijna een idiote tegenligger op onze baan, maar gelukkig kon Ries op tijd remmen, was eigenlijk de eerste gevaarlijke situatie in deze weken.
We gaan zo weer verder, spullen inleveren en dan naar de airport, vlgs de mail vertrekt alles nog op tijd.
Liefs en tot gauw!

Leny en Ries